Handelsbetingelser

Ved enhver aftale mellem Your Demand ApS og kunden er disse handelsbetingelser gældende

  1. Kunden kan en måned efter opgavens afslutning påpege mulige fejl som skal udbedres, såfremt disse er omfattet af aftalegrundlaget, og det kan påvises at det er Your demands fejl.

1.1. Your Demand ApS yder en reklamationsfrist på 30 dage.

1.3. Your Demand ApS kan aldrig drages til ansvar, for beløb større end det i den pågældende ordre med fejl, angivne provisionsbeløb. Dette gælder alene for kunder med aftalekontrakter. For køb og salgs kunder gælder dansk lovgivning.

  1. Tilsendte kundematerialer, såsom tegninger, produkter, tekster og billeder, der ikke overholder ophavsretsloven, patentrettigheder, designrettigheder eller anden lovgivning tages der ikke ansvar for, det er alene kundens ansvar.
  2. Your Demand ApS bestræber sig på jf. aftalegrundlaget, at medvirke til at udbedre eventuelle fejl jf. pkt. 1.3 , men er ikke forpligtet.
  3. Der fastsættes i enhver ordre en deadline/leveringstidspunkt og betalingstidspunkter på hvert projekt. Såfremt kunden ikke overholder dette leveringstidspunkt/deadline/betalingsfrister så forbeholder Your Demand ApS sig retten til at sende en afsluttende faktura på det arbejde der er udført.

4.1. Your Demand ApS yder stadig den aftalte service, at når leveringstid/deadline og/eller betalingsfrister igen er overholdt, så aftales en ny deadline/leveringstid.

  1. Såfremt kunden ikke betaler fremsendte afsluttende faktura i en sag, så forbeholder Your Demand ApS sig retten til at fremsende en påmindelse, og er der ikke sket betaling senest 8 dage herefter, fremsendes 1 .rykkernota hvor der tillægges et rykker- og administrations gebyr på kr. 250,00 hertil lægges månedsvis tilskrivning af renter på 2,5% pr. påbegyndt måned, indtil betalings er sket.
  2. Såfremt der afregnes ekstra tid, vil dette beløbet være DKK 500 pr. ekstra time, med mindre andet er aftalt i tilbuddet/sagen ved oprettelse.

6.1 Der kan tilskrives ekstra tid såfremt kunden kommer med ændringer efter at arbejdet er påbegyndt og godkendt, eller funktioner der er uden for tilbuddets/aftalens rammer samt hvis kunden ønsker mere end de to korrekturprøver/fotos.

6.2 Your Demand ApS er forpligtet til, at få kundens accept på ekstrabetalingen før den udføres.

  1. Risikoovergangen samt overdragelsen af et køb/salgs produkt sker på det aftalte leveringstidspunkt/deadline når kvittering for modtagelse af varen er afgivet uden at det har ført til forbehold på fragtbrevet/forsendelsesdokumenterne.

7.1 For aftalekontrakter gælder det at risikoen er kundens fra levering FOB afskibningshavn sker. Og forsendelses dokumenter BLL er udstedt af leverandøren. Se endvidere 1.3 Det er kundens pligt at sikre at behørig forsikring af en forsendelse er forsikret ud fra kundens skriftlige diktat.

  1. I følgende tilfælde vil Your Demand ApS være fritaget for ansvar og misligholdelse af aftalen vil ikke under nogen omstændigheder kunne påberåbes:
    – Strejke, lockout, grænselukning, forretningsforstyrrelse og lignede tilfælde.
    – Krig, borgerlige uroligheder, naturkatastrofer og lignede begivenheder uden for parternes kontrol.
  2. Såfremt kunden lider et økonomisk tab på baggrund af en fejl forårsaget af Your Demand ApS henvises til pkt. 1.3 tages der ikke yderligere ansvar herfor.
  3. Eventuelle uoverensstemmelser vil blive afgjort efter dansk ret.

Vore handelsbetingelser vil altid være opdaterede på vores hjemmeside.